måndag 3 augusti 2009

Nyhetsbrev - missa inte specialerbjudanden

Nu börjar allvaret igen, många återgår till jobb och vissa kanske blir studenter i höst. Här hos Marias Pälsvård kommer det att hända en hel del i höst, vill du vara säker på att INTE missa något roligt så läs hur du gör för att få nyhetsbreven.

Nu i augusti drar jag igång med nyhetsbrev där DU som prenumerant på nyhetsbreven kommer att få en hel del information om vad som händer, men fram för allt kommer du att få specialerbjudanden, erbjudanden som endast går ut till de som prenummerar på nyhetsbreven.
Självklart får du även reda på de erbjudanden som allmänheten också kan ta del av.

Nyhetsbreven kommer 2 gånger / månad

Att bli prenummerant på nyhetsbreven är helt gratis och kan när som helst sägas upp utan att du måste förklara varför.

GÖR SÅ HÄR:

Gå in på min hemsida www.123minsida.se/mariaspalsvard och klicka sedan på knappen " kontakta mig " ( som finns bland de första knapparna till vänster ). På kontakta mig - sidan skickar du ett mail till mig och berättar att du vill ha nyhetsbreven.
( Du får gärna, om du vill, skriva om du har hund eller katt och vilken ras /raser den har )

Missa inte chansen till specialerbjudanden !!!

Kram Maria

Inga kommentarer: